Dec 31, 2017

MakeUp NewIN: LLUMS proizvod otkriće

Smatram da neke proizvode ne morate ni pominjati niti posebno hvaliti jer vrlo često oni govore sami o sebi. Upravo to mi se desilo krajem novembra kada sam počela sa korišćenjem novih LLUMS Cosmetics pudera linije "Forever Flawless". Posetivši nekoliko događaja što na putovanju što vezano za negu kože, dobijala sam pitanje koji puder koristim i kako mi je koža tako blistava a da ne izgleda kao da na sebi imam tešku šminku ili nekoliko slojeva pudera (što iskreno ni ne volim da vidim). Odgovor se krio u simpatičnoj staklenoj bočici od 30ml novog, laganog pudera fine teksture koji je kao stvoren za suvu kožu poput moje. Nijansa koja odgovara mom svetlom tenu je 015 Beige i za razliku od njihovih prethodnih pudera kojima sam za potpuni efekat morala dodavati arganovo ulje, ovi mi odgovaraju u potpunosti. Verujem da bi to bio slučaj sa svima onima kojima je koža nešto suvlja. Ne mogu u potpunosti da verujem puderima na kojima piše da su namenjeni svim tipovima kože jer je ipak suva, dosta specifičnija od ostalih. 
Forever Flawless linija dolazi u pet nijansi i to:
  • 010 - Golden
  • 015 - Beige
  • 020 - Light Beige
  • 025 - Sandy
  • 030 - Desert
Razlika među nijansama nije drastična kao kod prethodnih LLUMS pudera i moram priznati da će se većina devojaka svetle puti, moći vrlo lako pronaći u ovoj paleti boja.
Puder sam nanosila na prethodno očišćenu kožu, posle prajmera i to četkicom. Nemam naviku da koristim beauty blender pa mi četkica uvek napravi onaj savršeni finiš koji želim da postignem.
Dakle, moja ooooogromna preporuka ide na račun ovog pudera koji je veoma dobre pokrivne moći, sadrži hijaluron i izdržava ceo dan na koži bez da se poremeti.

Kada su u pitanju olovke za usne, imam tu naviku da nanesem samo njih bez karmina. Naravno to je moguće kada su usne dobro hidrirane i nisu ispucale a ukoliko se preko ipak koristi neki karmin koji nije dugotrajan, dodatno se povećava njegov učinak. 
Na fotografiji vidite pet novih nijansi i to:
  • Naked
  • Violet
  • Pink
  • Purple i
  • Burgundy

Dolaze na red olovke za obrve koje ja lično nemam naviku da koristim jer sam negde i protivnih onih previše iscrtanih obrva. Svoje popunim senkom za oči samo na mestima gde postoji neki nedostatak. One koje popunjavaju obrve olovkom, mogu pronaći tri nove nijanse sa četkicom na poklopcu.
U pitanju su:
  • Brown
  • Blonde 01 i
  • Blonde 02

Kako je 2017. godinu obeležio trend konturisanja lica, LLUMS je lansirao novu kontur paletu koja dolazi u dve varijante:
  • 201 Desert Dunes i
  • 202Desert Rose
Ono što mi se dopalo kada je u pitanju ovaj proizvod je što boja za konturisanje (tamnija) nije prejaka i ostavlja blagi trag. Mislim da nam je svima u cilju da izbegnemo one oštre, neprirodne konture i samo naglasimo prirodno lepe crte lica. 
Na dnevnoj bazi ukoliko moram da se našminkam, ne pribegavam ovom koraku.

Proizvod favorit i kako bih ga nazvala zvezda posta je definitivno puder. Na prvoj fotografiji možete videti kako izgleda na licu pod nešto jačim svetlom. Ukoliko ste ga probali, javite mi vaše utiske.
Cena pudera je 659,00 
__________________________________________________________
LLUMS Cosmetics proizvodi su dostupni u svim Lilly drogerijama
Fotografije: Marina, The Book of Happiness


NAGRAĐIVANJE
Ukoliko želite da osvojite planer za 2018.godinu, koji vam poklanjam u saradnji sa divnim "Moj Pozitivdžija" timom, pročitajte post i prijavite se OVDE!


Srećno!

7 comments:

  1. Savrseno, kao i uvek sve u detalje napisano i docarano <3 I love it ;)

    ReplyDelete
  2. Odlicna recenzija,Llums sam skooro "otkrila" i pocela da isprobavam,na pvi utisak sam zadovoljna.Puder jos nisam koristila!!!

    ReplyDelete
  3. Odlicno napisano! Llums ima dosta fine proizvode. Puderom sam odusevljena. 💖🍀

    ReplyDelete
  4. Nice blog! I really like your blog regarding,Such an amazing post shared by you. Thanks for sharing it with us and keep blogging...
    Wedding Venue in Lucknow
    Wedding Lawn in Lucknow

    ReplyDelete
  5. Da li je moguce da u Liliju nemaju testere ovog forewer flawless pudera?Uopste ne znam kako da odaberem nijnsu.Ova 015 je bas presvetla za mene.Mislim da bi mi mozda odgovarala Sandy nijansa ali se plasim da ne bude narandzasta ili zuckasta mnogo.Trebao bi mi neutralni podton.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...